قوانین و شرایط استفاده

1.ساعت کاری فروشگاه از ساعت ۱۲ ظهر الی ۳ بامداد می باشد و در این ساعات اکانت تحویل داده می شود .
2.بعد از ثبت سفارش اکانت از ۳۰ ثانیه تا ۴۸ ساعت در تلگرام برای شما ارسال می شود. (تحویل فوری مگر در موارد خاص)
3.مالکیت و مدیریت تمام اکانت بر عهده فروشگاه پی فور گیم است و خرید یک ظرفیت (هرظرفیتی) توسط مشتری به معنای مالکیت کامل اکانت نیست بلکه به معنای خریداری حق استفاده از آپشن های ظرفیت مورد نظر است بنا بر این عوض کردن مشخصات اعم از ایمیل و پسورد (فعال کردن کد استپ۲)و مشخصات فردی خلاف قوانین فروشگاه است و در صورت انجام این کار بدون هماهنگی با پشتیبانی (موارد خاص)تمام اکانت های خریداری شده توسط فرد متخلف تا حل شدن مسئله به حالت تعلیق در می اید و از گارانتی خارج می شود
4.تمام واریزی از ۲۴ ساعت تا ۷ روز کاری کاری انجام میشه (فقط در مواقع خاص تا ۷ روز )
5.واریز و برگشت وجه نیازمند احراز هویت است و در مرحله اول باید نام صاحب کارت با نام صاحب کارت خریدار از سایت مطابقت داشته باشد
6.مدیریت بین ظرفیت ها به عهده فروشگاه است ودر صورت ایجاد هرگونه مشکل فقط باید به فروشگاه اطلاع داده شود و از اقدام شخصی برای رفع مشکل خود داری شود.
7.در صورت منصرف شدن از خرید بعد از پرداخت و قبل از دریافت اکانت مبلغ ۱۵ هزار تومان از مبلغ پرداختی به عنوان خسارت کسر خواهد شد و مبلغ بین ۲۴ ساعت تا ۷ روز کاری برگشت داده می شود (خرید اشتباهی و اطلاع در کمتر از یک ساعت شامل این بند نخواهد شد).
8.تمام افرادی که ظرفیت یک یا افلاین خریداری می کنند قبل از تحویل اکانت باید اهراز هویت شوند( از طریق ارسال بارکد کنسول و شماره ثابت تایید شده).
9.اکانت های ظرفیت یک دارای ۲۴ ساعت گارانتی و مهلت دانلود هستند و بعد از زمان مقرر شده فروشگاه مسئولیتی در قبال قفل شدن اکانت ندارد (فقط ظرفیت یک).
10.استفاده از اپشن‌ها و کوین های درون برنامه ای ظرفیت سه توسط ظرفیت های دیگر تخلف محسوب می شود و فرد متخلف موظف به پرداخت ضرر و زیان است.
11.خرید مجدد اکثر بازیها توسط فروشگاه انجام میشودبه جز بازی هایی که هرساله منتشر میشوندکه ۸ ماه یا بیشتر از انتشارشون گذشته باشه وبعضی بازی های خاص.
12. براورد قیمت خرید مجددبازی ها توسط فروشگاه انجام میشه که وابسته به شرایط فروش بازی و قیمت دلار به مشتری گزارش داده میشه و در صورت عدم پذیرفتن توسط مشتری اکانت در لیست انتظار فروش قرار داده میشه.
13.تمام اکانت ها با ثبات قوانین سونی دارای گارانتی مادام العمر هستند ولی در صورت تغییر قوانین سونی یا اتفاقات سیاسی مثل طرح سیانت از اینترنت و…فروشگاه مسئولیتی در قبال اکانت های قانونی ندارد
14.فروشگاه ازاد است مشخصات تمام اکانت ها رو به دلایل خاص تغییر دهد و اگر اکانت شما شامل گارانتی باشد مشخصات جدید به شما تحویل داده می شود.
15.ظرفیت دو موظف است در مواقع نیاز به همکاری هنگام فروش ظرفیت یک با فروشگاه همکاری کند و در صورت عدم پاسخگویی تا ۴۸ ساعت توسط ظرفیت دو اکانت از گارانتی خارج می شود .
16.ظرفیت دو و یک بعد از انجام عملیات (اکتیو یا انیبل ) باید از اکانت ساین اوت کرده و در یوزر های شخصی خود از بازی استفاده کند و این ساین اوت کردن به معنای عدم دسترسی به بازی نیست.در صورت عدم ساین اوت کردن و عدم توجه به تذکر های پشتیبانی اکانت از گارانتی خارج خواهد شد.
17.ظرفیت سوم باید در یوزر اصلی اکانت ازبازی استفاده کند و حتما دی اکتیوباشد و درصورت عدم رعایت این موضوع و عدم توجه به تذکر های پشتیبانی اکانت از گارانتی خارج می شود و هیچ هزینه ای عودت داده نمی شود
18.فروشگاه اکانت هایی رو که از‌گارانتی خارج شدند باز خرید نمی کند
19.پاک شدن هر چتی در هر پلتفرمی خلاف قوانین است و در صورت پاک شدن چت فروش اکانت از گارانتی خارج می شود

سبد خرید

بستن
منو
دسته بندی
فروشگاه
خانه
علاقه مندی
پروفایل
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات